Retur Produse

Va multumim pentru ca ati achizitionat produse de pe site-ul agronomat.ro! Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile de mai jos, precum si  de utilizare al produsului si certificatul de garantie.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris profesionistul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, conform OUG34/2014 http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf ).
In cazul in care clientul opteaza pentru livrare la domiciliu, termenul de 14 zile calendaristice decurge din momentul receptionarii produsului (conform OUG34/2014, Art.9, al.2.lit.b). Consumatorul poate opta fie pentru schimbarea produsului cu acelasi model, schimb cu un produs diferit vandut de profesionist sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare.

Momentul incheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul in care consumatorul a achitat factura fiscala emisa de profesionist pentru produsul respectiv.

Pentru solicitari de retur/inlocuire, clientul va transmite o cerere de retur, anume o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax), conform modelului din anexa B la OUG34/2014, care sa contina toate detaliile privind datele de identificare ale cumparatorului, tipul, seria si modelul produsului care face obiectul returului, datele de identificare ale documentului de comanda, de plata si primire ale produsului, data formularii cererii  si o va expedia catre adresele oficiale de e-mail si/sau postale ale profesionistului, sau mai simplu, puteti face cererea de retur direct din contul dumneavoastră. Dupa primirea raspunsului din partea noastra, in momentul in care expediati produsul catre adresele comunicate, va rugam sa ne transmiteti firma de curier agreata de dumneavoastra si numarul awb-ului pentru a urmari expeditia. Clientul are obligatia legala de a expedia produsul catre adresa comunicata, in termenul de maxim 14 zile calendaristice de la transmiterea raspunsului de primire a cererii de retragere de catre profesionist. Clientul conform reglementarilor legale suporta costurile de transport aferent returului, responsabilitatea privind integritatea coletului intra in atributia clientului si a firmei alese de acesta.

Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite si in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, si toate documentele cu care au fost livrate. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre client: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Profesionistul isi rezerva dreptul ca, in momentul receptionarii produsului de la client, sa efectueze o expertiza tehnica, care sa evalueze produsul si sa verifice daca a suferit alte modificari ( zgariat, spart, incomplet,etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. Conform OUG34/2014 profesionistul va diminua pretul produsului, aceasta diminuare a pretului va fi transmisa pe adresa de mail/corespondenta indicata de catre client. Dupa confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur si vira suma aferenta sau livra un alt produs conform alegerii clientului.

Rambursarea se va face prin transfer in contul bancar transmis neechivoc de consumator.ATENTIE! Contul ar trebui sa apartina persoanei care a efectuat comanda, nu se accepta conturi ale membrilor de familie sau prieteni. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la data de la care cererea de retur a fost receptionata de catre vanzator.